Trebuie sa ma inscriu pentru a putea plasa o comanda?
Nu este obligatoriu să vă înregistraţi. În cazul în care, optaţi la unele din ideile noastre, atunci pentru o mai bună funcţionare şi comoditate înregistrarea este obligatorie. Astfel, puteţi comanda mai uşor, urmăriţi statusul comenzii şi obţineţi informaţii cu cele mai recente produse şi promoţii
Care sunt modalitatile prin care pot plasa o comanda?
Puteti plasa comanda online cu inregistrare in site-ul nostru sau pe facebook
Ce informatii sunt necesare pentru a plasa o comanda pe facebook?
Pentru a crea o comanda fara sa fiti inregistrat/a avem nevoie de urmatoarele informatii: nume si prenume, adresa exacta de livrare, telefon de contact si adresa de e-mail. Va rugam sa nu uitaţi sa specificati denumirea produsului/produselor si mărimea pe care o doriţi.
Сu ce firma de curierat sunt expediate coletele?
Magazinul online Beenvo expediază coletele cu firma de curierat „Cargus” și “Sameday”.
Care sunt costurile firmei de curierat?
Costul per transport este de 25 lei.
Cum sa ne orientam in alegrea marimii?
În cazul în care aveţi nelămuriri şi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi la numărul de telefon: +40 (762) 093 530.
Ce este necesar pentru a face retur?
Clientul are dreptul de a schimba produsul comandat in termen de 14 zile de la primirea coletului, in conditiile in care produsul nu a fost folosit, este curat, fara mirosuri (ex: crema, parfum,sau miros de tigara). Pentru mai multe informatii intrati in rubrica de Retur.
Cine achita taxele de transport în cazul returului?
În cazul în care, Beenvo nu este responsabil pentru Retur, taxele de curier sunt suportate de către client.
Cum se returneaza suma achitata produsului returnat?
Suma datorata clientului se returneaza in cont bancar.
Este posibil sa difere culoarea produsului primit fata de cea afisata pe site?
Pozele care prezinta produsele, arata cea mai reala culoare. Este posibil decalaj in 1-2 nuante de culori.
Pot face modificari in comanda?
După ce aţi lansat comanda dumneavoastră, acesta se primeşte automat de angajatul nostru. Din acestă cauză nu sunt permise modificările . Dar, daca corectia este necesara, trebuie sa ne contactati telefonic dupa plasarea comenzii.
Cum pot sa folosesc cuponul pentru reducere?
După ce ați apăsat pe butonul “Adauga in cos” se deschide „COSUL”de cumpărături, dupa adaugați codul de reducere apoi apasati pe “UTILIZEAZA CUPON”.