Livrare
Procesarea comenzii durează de obicei 1 zi lucratoare.

Perioada standard pentru livrare este de 1-2 zile pentru produsele aflate in stoc. Pentru produsele care nu sunt in stoc perioada de livrare este 7-12 zile.

Prin exceptie, in cazul sarbatorilor legale si pe durata campaniilor de reduceri timpul de livrare poate sa varieze pana la 4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

Livrare gratuita
In prezent beneficiaza de livrare gratuita comenzile de peste 500 lei.

Retur
Renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonanta urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Returul/schimbul este gratuit doar in situatia in care exista defecte de fabricatie. In cazul in care optezi ca noi sa ridicam produsele / schimbam produsele, din suma de returnat se va scadea costul transportului in valoare de 25 lei per pereche returnata/schimbata. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, dupa returnarea produselor se va scadea din totalul sumei de returnat 25 lei per pereche returnata.

Ambalați coletul astfel încât cutia să nu fie deterioarată. În caz contrar se va reține contravaloarea ambalajului în cuantum de 10 lei/cutie.

Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi va rugam sa completați FORMULAR SCHIMB / RETUR în care sa ne comunicati urmatoarele informatii:

– nume dvs si numarul comenzii
– produsele pe care doriti sa le schimbati/returnati; in cazul in care doriti schimbarea unui produs, trebuie sa specificati marimea si culoarea pe care o doriti
– datele dvs bancare pentru restituirea contravalorii produselor.

Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu fie spalat, calcat, rupt, sa fie curat, fara mirosuri (cum ar fi creme, parfum sau fum de tigara,etc) si fara pete (fara fond de ten, farduri, etc). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la recepționarea returului.

Produsele returnate, cat si ambalajul lor trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate, fara urme ale utilizarii si sa contina toate etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare/schimb vor fi suportate de client, valoarea transportului fiind de 25lei per pereche returnata/schimbata, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la recepționarea returului prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client prin email.
Daca produsul nu este returnat in starea lui initiala, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului fara a se rambursa suma produsului, sau daca deteriorarea este minora ne rezervam dreptul de a diminua suma returnata cu pana la 50%.
In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, se ramburseaza valoarea integrala a produsului.

1